Nota de prensa

La asamblea general de la Asociación de Municipios del Camino Inglés reelige por unanimidad a la junta directiva presidida por Manuel Mirás

Asemblea do Camiño Inglés

A asemblea xeral da Asociación de Municipios del Camino Inglés reelixiu por unanimidade á actual xunta directiva presidida por Manuel Mirás. Deste xeito, estarán dous anos máis á fronte da entidade. A elección tivo lugar na asemblea xeral extraordinaria celebrada este venres no Pazo de Mariñán, a primeira de xeito presencial desde que se declarou a pandemia da Covid-19.

Mirás Franqueira agradeceu a confianza da asemblea e a colaboración da Diputación de A Coruña y la Xunta de Galicia. Así mesmo, puxo en valor o traballo realizado tanto polas persoas que integran a xunta directiva da asociación como polas que traballan nos municipios asociados. “2020 foi un ano atípico para todos. Puxemos en marcha moitos proxectos e moi importantes, pero non puidemos saborealos debido á pandemia”, explicou Mirás Franqueira. O presidente adianta que “hai un traballo feito para cando todo isto pase. Esperemos que no verán teñamos esa inmunidade de rabaño para que poidamos ver os resultados deste traballo”.

Asemblea Camiño Inglés
Junta directiva

Deste xeito, a xunta directiva da Asociación de Concellos do Camiño Inglés queda do seguinte xeito:
– Presidente: Manuel Mirás Franqueira, Ayuntamiento de Oroso.
– Vicepresidenta: Ana María Soneira Liñares, Municipio de Ordes.
– Secretario: Pablo Beade Pérez, Municipio de Betanzos.
– Tesoureira: Pilar Sánchez Ulloa, Municipio de Mesía.
– Vogalías: José Antonio Santiso Miramontes, Municipio de Abegondo. Bernardo Fernández Piñeiro, Municipio Pontedeume. Gumersindo Guinarte Cabada, Concello de Santiago.

Asamblea ordinaria

Previamente tuvo lugar otra asamblea general de la Asociación de Municipios del Camino Inglés en la que se aprobaron por unanimidad las cuentas de 2020 y los presupuestos para 2021, ambos por la misma cantidad: 164.000 euros. Asimismo, la gerente de la Asociación, Cristina García Souto, puso en valor las actividades realizadas a lo largo de 2020 tales como el estudio de las potencialidades del Camino Inglés realizado por la Universidad de A Coruña; la creación de una red de establecimientos de hostelería y alojamiento que ofrezcan un servicio de calidad diferenciada al peregrino; la celebración de cursos formativos en inglés y en los protocolos frente al Covid-19; así como actividades de promociones como la Andaina en el Camino o el vídeo “La llamada del Camino Inglés”, con el triatleta Javier Gómez Noya.

Asimismo, García Souto adelantó el programa de actividades para 2021, que dependerá de la evolución de la pandemia. “Seguiremos a trabajar en la red de los establecimientos hosteleros y alojamientos del Camino, pues queremos que sea un proyecto tractor para el resto de empresas, y aguardamos poder celebrar Primavera en el Camino, en Ferrol”, adelanta la gerente de la asociación. A mayores, la Asociación de Municipios del Camino Inglés tiene previsto asistir a las ferias relacionadas con el turismo que se convoquen, realizar alguna acción formativa para escolares y continuar contactando con touroperadores de Inglaterra e Irlanda.

Asemblea Camiño Inglés
Promoción en Inglaterra e Irlanda

Unha cuestión na que afondou Antonio Leira Piñeiro, delegado de Economía da Deputación da Coruña. Leira garantiu o apoio a entidade provincial e felicitou aos membros da Asociación “porque foi un ano moi complexo e creo que a nota é de sobresaínte”. Así mesmo, explicou que “estamos en contacto permanente con Inglaterra, onde xa temos sinalizados tres tramos en coordinación coa Dirección Xeral de Turismo”.

Antonio Leira indicó que “tuvimos un primer contacto con oficinas de turismo en Londres para tratar de traer a nuestra provincia a representantes del mundo periodístico, asociativo y de la política. Pero también se nos abrió la posibilidadede incluir Irlanda, y ya hemos mantenido contactos con la oficina de turismo de Dublín”.

La Asociación de Municipios del Camino Inglés está constituida por 16 ayuntamientos por los que transcurre esta ruta jacobea: A Coruña, Abegondo, Betanzos, Cabanas, Carral, Fene, Ferrol, Mesía, Miño, Narón, Neda, Ordes, Oroso, Paderne, Pontedeume y Santiago de Compostela. El Camino Inglés cuenta con una tradición de más de 800 años. Actualmente, es una ruta en auge que cada vez toma más peregrinos y que va aumentando sus servicios y alojamientos dedicados al peregrino.