Primera etapa desde Ferrol

Ferrol - Neda

  • DIFICULTAD Baja
  • LONGITUD 15.4Km
  • DURACIÓN ESTIMADA 4h
L

etapa Ferrol - Neda parte desde o mesmo porto de Curuxeiras, e cruzando a cidade ilustrada a través da rúa Real, deixaremos á nosa dereita a zona naval-militar. De feito, nesta primeira etapa camiñaremos co mar á nosa dereita case toda a ruta.

El Camino Inglés por albergues

El comienzo de esta jornada nos presenta el Ferrol Vello, un castro costero, y nos ofrece un recorrido por ambas riberas de la ría. Además de los monumentos que ofrece la ciudad, entre ellos la concatedral de San Julián y la iglesia de San Francisco, los peregrinos podrán visitar el monasterio de San Martiño de Xuvia, que en su día fue dúplice (de religiosos y religiosas). Vale la pena ir a la parte trasera y admirar sus tres magníficos ábsides románicos. En su atrio, y delante de la torre del siglo XVIII, hay un sarcófago medieval.

Despois de 15 km chegamos a Neda. Agora ti decides se quedas nesta poboación ou continúas cara a Pontedeume, para a cal restan 16 km máis.

Puntos de interés

Mapa

Inicio de ruta Fin de ruta Albergues públicos Albergues privados Otros establecimientos Puntos de información turística Aeropuertos Autobuses Trenes